4 Januari 2012

Puh, sådärja! Äntligen klar med denna jobbiga årsgrej. Konstigt att jag ens gör den, de är ju lixom ingen som bryr sig egentligen! Jaja, antar att det känns som en rutin jag inte kan sluta med. Iallafall så hittade jag ett jättefint smyckesträd igår! Dock är det lite litet så det kommer inte hålla så länge, efter som det redan är fullt, men det duger nu! Får ordnar det bättre sedan.

Om tio minuter ska jag och gosen lägga oss i sängen och se The Voice Sverige som har premiär idag! Är väldigt nyfiken över hur det kommer vara. Vi hörs nog imorgon!

Och inte glömma, Moa fyller 18 år idag!!!! Grattiiiss!! Du har både julklapp och födelsedagspresent här hemma :* vi måste ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0