År 2011!

Januari - Började året med att må så fruktansvärt jävla dåligt! Kändes ovärt att ha roligt kvällen innan och spy hela dagen efter. Halv åtta hos mig med Angelica Kicka och Anna var igång. Var väldigt duktig på att träna på EGO. Bytte till DENNA desgin som jag har nu, har alltså inte bytt på ett år!!! Bussen fastnade i Alltsa på väg hem ifrån skolan, fick fika hos Angelicas mormor och morfar, något jag aldrig glömmer! Vaxade mig för första gången, med Kicki! Hade väldigt problem med att läpparna sväller upp hela tiden (fick även utslag och de kom fram till att det var nässelutslag). Fick reda på att vår älskade hund Sara var tvungen att avlivas.

Februari - Sara for upp till hundhimlen och hela var familj var i dvala hur länge som helst. Sov med Nicklas i en vecka för att han inte klarade av att sova själv. Spelade in Shoreline med Angelica! Var ungefär 10 kilo lättare än nu så ska satan i mig komma tillbaka till det. Åkte slalom(!!!!)

Mars - Såg norrsken för andra gången i livet, i Matfors dessutom. Gav pappa Shoreline skivan i present. Tog ut min tungpiercing. Jag och Angelica invigde vårat eget spel! Fick ett sug efter saxofoner. Firade earthhour med tjejerna i klassen.

April - Min härliga rosa telefon gick sönder och fick låna en av min bror som heller inte fungerade. "Gänget" i klassen var med varandra första gången. N tog sitt liv. Jag och Angelica cyklade ifrån hennes hus i Målsta till stan, och sedan tillbaka! Jag var på teckentorsdag med min bror och kysste Pelle för första gången! Firade sista April med Markus Thimmy Angelica och Pelle.

Maj - Jag och Angelica sprang helt fel när vi skulle orientera med skolan xD. Väckte Angelica på hennes födelsedag med tårta på sängen och hon blev livrädd, hahaha! Det var otroligt skönt väder, plugga mestadels ute på gräsmattan. Gick i sömnen och vaknade av att jag gick in i dörrkarmen till köket. Linnea konfimerade sig och jag och Angelica underhöll. Jag och Ankan fick bestämma vad vi skulle göra på sista gemu lektionen och bestämde att det blev fika och gitarrer ute! Umgicks med Pelle.

Juni - Min blogg gick typ sönder så det går inte att se inlägg ifrån en 20onde och neråt Xd. Blev tillsammans med världens gokille!! gick ut ettan- Kian kissade på min nya telefon (Såklart ;) ) men den fungerade bra efter att den fått torka lite. Firade midsommar med Angelica och hennes kusin Ellinor. Fick ett jättefint armbamd av Pelle ifrån Marocko som jag inte tagit av en enda gång. Jag och anna trampa trampbåt och myste. Var barmvakt en vecka hos Camilla när dom var i Göteborg.

Juli - Längtade som bara den till gatufesten, ville se Veronica!! Fick sommarjobb i sista minuten på kyrkan och jobbade gatufesten veckan. Tappade rösten när gatufesten var över. Klippte gräs/Karvade och slavade på jobbet med Angelica och höll på att grina vissa tillfällen. Jag och Anna firade gokillen som fyllde 18 år med fest och skratt. Frida och Angelica firade min lite i förväg med bio och biteline, fick en jättefin present av Ankan!

Augusti - Hade världens migränanfall, fyllde 17 år, mamma fyllde 46. Firade Emma i efterskot hemma hos henne och blev överraskad av Pelle när jag kom hem, han låg i min säng och jag hade ingen aning om att han var hos mig. åt surströmming för första gången i livet. åkte helikopter på selångersmasknad. Började Tvåan på skvadern. Tältade med tvårona i Njurunda.

September - Åkte till Pelles stuga och myste! Var mycket med släkten och var redan otroligt skolless. Min klass hade första (!) klassfesten. JAg och Pelle Lagade mat till Linus och Linnea + flickvän och pojkvän. Hade en skitbra kväll!

Oktober - Firade Anna lite som fyllde 17 år. Hade sjuk ont i kroppen och var livrädd över att jag skulle dö vilken sekund sonm helst. Var med några klassisar på Biteline och tittade på fotboll. Var hos angelicas pappa och brände mig på ett aggrigat. Upptäckte min knöl som jag har i fingret... Började jobba på syltfabriken! Jag och Pelle åkte till stockholm.

November - Umgicks mycket med mormor och morfar! Började uppträda lite mer för publik. Hade ännu en gång så fruktansvärt ont i lungor mage och kropp. såg breaking dawn på bio och fick panik över att det var så långt kvar tills den andra kom. Star for life konsären var och vi uppträdde även på lyslördag. Hade konsären på skvadern som vi tränat till hela terminen. Klippte av mig håret!

December - Jag och gosen såg Takida och fick gratismat. Firade 6 månader med 3rätters på tandoori. Blev arg över saker jag läste på gossipskvadern. Fixade mycket med Pelles julklapp och även andar julklappar. Umgicks mycket med Alex! Firade jul hos mormor och morfar och fick superbra julklappar! Firade nyår hos Angelica med fina klasskompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0