come back to me

Det måste vara nå fel på mig, nått allvarligt jävla fel. Eller tja jag kanske överdrev där, men ändå! Asså, Jag fryser, skit lätt. Så fort jag tar av mig en tröja eller så, så fryser jag. Men de konstiga är att jag känns skit varm. Överdrivet varm. Tillochmed Albin säger de. Jag läju ha cancer, eller nån ny sjukdom som inte har uppfunnits än. Och jag får äran att ta premiären.
Min dag har varit bra, riktigt bra. Isabelle sov här som sagt.. Mina kusiner åt middag här idag. Jag myste med min lillgoos istället. Fyfan vad jag vill ha en bebis :') eller.. SATAN I HELVETES KUK FANS JÄVLA FITTA VAD JAG VILL HA EN BEBIS. Där satt den
Nämen nu måste jag krypa ner i sängen, eftersom att jag bara ha linne på mig och håller på att frysa ihjäl.

idag blire dom här bruuudarna

Kommentarer
Postat av: Therese

gud så snygga vi är, och jag menar det verkligen!!! :o

2009-01-05 @ 19:37:45
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0