de fanns inte

Vad är meningen med nyårs löften egentligen? Nästan varenda människa måste ju veta att dom inte kommer hålla de. Om det är att dom inte ska dricka,äta godis, att dom ska träna mer osv.. Yeah Right! Jomen.. Lycka till då!
Själv har jag inte ett ända nyårs löfte :) För det är omöjligt för mig att hålla de. Efter nån månad har jag redan glömt vad jag hade för löfte. Det är så jääävla meningslöst med sån skit :o
5 månader idag.. Tiden går fort :') Jag vet inte riktigt vad vi ska göra idag. Men nånting blire iaf. Justde, det blev bara att Isabelle kom till mig igår. Michelle skulle komma idag istället. Jag och Isabelle tog oss en lång promenad till statiol och tillbaka. Jag lovar att jag inte kände hälften av min kropp när jag kom hem!

imorgon är de din idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0