like i always do

Jag vill ha ett syskon. Ett syskon som man kan hitta på nånting med, umgås med. Jag har ju Moa, men de är inte så ofta vi träffas. En tvilling skulle inte sitta fel kan jag lova! För de har gått flera dagar av de här lovet, när jag bara har suttit vid datorn i väntan på att någon ska rädda mig. Och även fast jag har 3 syskon, eller 6 stycken egentligen, så vill jag ha en tvilling.
Jag vet inte vad jag ska göra idag..  Jag kanske hittar på nånting med min väninna Isabelle Persson. Henne skulle man nästan kunna kalla räddaren  i nöden. För hon har alltid ställt upp för mig när det har varit kris, alltid :') aw, världens bästa Isabelle (k) Skriverr mer senare, har inte tid nu

jag saknar sommaren mer än nånting aaaannaaaat!
så den som kan ta med mig utomlands för en puss, jag lovar.
Justde, inatt vaknade jag av att jag trodde att jag skulle dö

Kommentarer
Postat av: Anna

fin blogg!

2009-01-05 @ 18:09:41
URL: http://lifebyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0