never really had a chance

Man kan inte ha tråkigt när man är Agnes och T-res! Det kanske inte var en nyhet, men ändå. Vi körde lite gh, sjung/dansade till musik, jag gjorde yoga med Agnes ( hahahahahahahahah) , vi brände tdiningar osv. En ganska så annolunda lördag, men gud så minnesvärd!

Mamma skrev ett sms till mig imorse, eller hon skrev 9 stycken faktiskt. " Vakna du ska till kyrkan idag, du vet konfaträffsgrejen!!!!! " Så det var bara att kliva upp, klä på sig, och gå ut genom dörren och vänta på skjuts. Fast, jag skippade själva gudstjänsten, gick bara på efter grejen. Så pratade vi om lägret som är i slutet på februari, och även när vi ska konfimeras. Ni måste ju komma och titta på mig när jag har lockigt hår, en blomma på vänster sida, eller häger, ett vitt lakan som förklädnad och sedan en bibel i handen! Hua, går inte att missa :')

Nu ska jag duscha, sen måste jag städa rummet. Annars drar dom ut internettkabeln. Haha, hon är bra på att hotas hon, min mamma.

nu tänker jag åka till sommaren, eller inte nu, men snart! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0