som att bli kär på nytt

Jag älskar kär känslan. Gah, så härlig. Precis den känslan fick jag igår, när jag såg High School Musical filmen, första. De kom tårar till och med! Jag såg den inte en gång, utan tre. Jag ska se andra nu snart. Jag blev så jävla kär i filmen. Jo, jag kan faktiskt bli de. I låtar också! Känna den där glada pirrande känslan, man vill bara se filmen eller höra låten om och om och om igen..
Första skoldagen. Halv sov hela dagen. Var inte fullt vaken lixom. Lektionerna var 3 timmar lång allehopa, och tiden stog still. Tjaaa, inte riktigt min dag. Slutade halv två iaf, en fördel med dagen.. Men snart kommer de fler! Ska kura ner mig i sängen nu och se på film, heeeeeeeela dagen! Du får komma hit, jag lovar =)

grr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0