some day

Jo, jag såg systrar i jeans 1 & 2 igår. Dom var bra! Men ettan var bättre (= Tjaaa, idag vet jag inte vad jag ska göra.. Jag vet inte om jag har lust att se på film hela dagen, jag kanske går ut och går? Eller nä, de orkar jag inte. Inte nu iaf. Haha, de låter som att jag har väldigt lite och göra, jag har de nu också, men de kommer nog ändras när skolan kommer igång på riktigt. Läxor och prov varje dag, typ.
Torsdag. Lång och tråkigt dag.. Hände ingenting. Fys på idrotten, lala runt lite dårå. Har bild istället för musik nu, HA-HA. Rita är inte min grej... ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH nu orkar inte jag inte skriva, har iiiiinge att säga 8) Elle jo, jag har gjort sönder en knapp på tangentbordet. Den där punkt knappen. Jag kan göra vanliga punkter, men inte sånna där med två punkter lixom. Som när man gör en glad gubbe... ; <----- en sån fast utan den där sne grejen under , alltså två vanliga prickar under varann =D bra på att förklara, jaaaaaa. Fast egentligen är de rätt konstig att den är trasig.. För de funkar att göra vanliga punkter juuu, och sen funkar den där knappen man trycker in för att göra dom där punkterna 8) aja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0