wiho

Äntligen, äntligen, äntligen!
Nuuu är jag nöjd, och kan börja skriva igen! Tack Elis <3

Haha, jag har fortfarande ingenting att skriva. Min fantasi har försvinnut, elle jaa.. De lilla jag hade.
Igår var jag med Therosa och Agnotch! Som några hegler innan också. Men det är alltid lika roligt! Den här gången gjorde vi faktiskt inget speciellt! De ändå speciella var nog att jag läste ett stycke ur en bok som fick mig att grina. jag menade!! Verkligen GRINA!! Huuuuua

Nä men nuni, nuuu ska jag duscha, och sedan.. Vet jag inte vad jag ska göra, men de ordnar sig!

för övrigt så är min älskling på lagning.. En stor fin vattenskada! Borde nog vara lite snällare mot han när han kommer tillbaka till mig igen.. Men de läju ta nå år :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjusigt det blev :)

2009-02-01 @ 03:21:39
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/
Postat av: EKAH

Lugnt =D!

2009-02-01 @ 10:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0