you make my world go around

Januari.. Jag gillar inte den månaden. Kallt som fan precis varenda dag.. Nytt år, fattar inte vad de är för "stort" med de. Man går ifrån 31 december till 1 januari, och plusar på en etta på sista siffan i 2008. De är allt.
Mina två första dagar i januari har varit precis som alla andra. Dom hade inte varit annolunda för att det är ett nytt år, nejnej. Jag har gått runt här hemma, varit less på allt och alla. Men jag har varit med syrran också, tack för allt :) Hon fyller förresten år om två dagar, så jag var i stan idag och köpte lite grejer till henne. Hon blir ju knull myndig och allt!
Ikväll, kommer två av mina favorit tjejer hit! Några som jag knappt har umgåts med på hela lovet. Nämligen Isabelle Persson och Michelle Jansson. Dom sover här, SÅ-KLART

min lillsyrra är bra på att sminka sig, oooohja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0