Dag 6 - Min bästa vän

Min bästa vän heter Anna Borg. Hon är så otroligt fin på insidan och utsidan! Vi har känt varandra i 3 år ungefär, men det känt som att hon är funnits med hela mitt liv. Det är hur tråkigt som helst att vi kanppt är med varandra nu längre, när vi inte går i samma klass. Men ingen kommer någonsin kunna ta hennes plats ändå, men jag saknar dig anabanan!

Det bästa med oss är att vi är så lika. Vi tänker, känner, tycker och säger likadant. Twinbrains! Vi behöver inte förklara för att den andra ska förstå. Vi båda är också väldigt blyg i vissa lägen, vi kan bli osäker och tvivla lite på oss själva. Men kan finnas jävlaranamma i oss också, trore eller ej!

Hehe jaja, i ♥ u A.B!

♥♥♥♥♥♥♥Anneli♥♥♥♥♥♥♥




Kommentarer
Postat av: bananana

AAAAAAAAAW, LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!! and miss jo!!

håller med till fullo!

PUSSPUSUPSUPUPSUPSUPSUPSUP LOVE YAAOPOEE

2010-12-14 @ 17:10:22
URL: http://analklibbig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0