Din ögon har fått sin färg av förtröstan

Gah va slut man blir efter två timmar i en badbasäng. Kalaset var jätte mysigt iallafall! Så tack för att jag fick komma Alva! Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Vi får helt enkelt se.

Bilder ifrån igår:


Vi åt tacos till middag, efter det visade vi alla att vi kunde knäcka en sån där stor nöt med händerna. Sedan kom nån av oss på att man kunde ha skalen som ögonskydd när man solar solarium.


Angelica fick lite större gosigare pattar

Jag och kicki blev gravid


sötizen nr. 1!


Jag och Angelica efter vi tolkat efter hästen!! Synd att vi inte fick nå bilder medans vi gjorde det. Ni hade skrattat ihjäl er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0