Billionaire

Jag tror att jag har packat klart nu. Men jag ska hoppa in i duschen med ipodhögtalaren och fundera om det är nånting mer jag borde packa ner. Men jag har fan varit duktig som har packat som en idiot dom senaste timmarna, har sprungit runt i lägenheten och letat alla möjliga saker. Och hitills har jag hittat allt också! Jippi.


Men ja, som att vulkanen spytt ut grymt mycket aska senaste dygnet så läreju inte bli nå Italien. Då blire Stockholm, eller Tallin? Jag vet faktiskt inte. Men jag (till skillnad ifrån dom flesta andra) tror nog att det blir bra hure än slutar.

Jag Frida Penny Hanna Maja och Isabelle ifredags!

Kommentarer
Postat av: moster

hur som helst så önskar jag er trevlig resa och var rädda om er!

2010-05-02 @ 21:14:56
URL: http://minamyror.blogg.se/
Postat av: Ppenny

haha, asså bilden... min arm ser helt cp ut :D Hoppas ni kommer iväg till Rom ändå!

2010-05-02 @ 22:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0