Godmorgon!

Om ungefär två timmar ska jag på kalas! Det verkar vara rätt varmt ute så det blir nog en vanlig klänning som åker på. Dock har jag inte slagit in deras presenter än, tror inte ens jag har nånting att slå in i.. Men det ordnar sig nog, på nått sätt.


Jag sov iallafall riktigt gott inatt. Somnade vid tolv och sov till nu. Tolv timmars sömn alltså, inte likt mig. Jag håller iallafall på att titta förfullt efter en avslutningsklänning, dom som faller mig i smaken saknar rätt storlek, såklart.

Tänkte bjuda på några få bilder ifrån när vi landat i Rom, alltså första kvällen. Sedan så får vi bilderna i från dag 2, dag 3, och hemresan. Ni fattar va? Aja.

Bilderna kommer i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0