I did my best

Idag har varit en riktigt bra dag. AS fint väder, skön idrott och biologiprovet var inte allt för svårt. Dock kom jag på att jag glömde skriva en grej men skitsamma. Jag har redan kommit in på det jag vill så det spelar nog inte sån stor roll.


Iallafall. Idag på so:n fick vi ett papper var där vi skulle skriva vårat namn. Sedan satte vi oss i en cirkel och skickade runt papperen. Så när jag fick ett papper med ett visst namn på skulle jag skriva en komplimang om den personen. När alla hade skrivit en komplimang om alla så tog Ami in papperen och sa att vi får tillbaka dom innan vi går ur.
Och när jag fått tillbaka mitt papper lovar jag att knäppa kort på det och sedan ska jag säga om det är någon "komplimang" som jag vet vem den kommer ifrån.


P.s weekend grejen blev inställd! TACKTACKTACK gud.

älskade ackeponken ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0