I said

Idag tog jag spruta i munnen för första gången. Tandläkaren sa att jag egentligen inte hade ett håll, men IFALL om det skulle bli så var det likabra att borra. Alltså borde det varit en början till ett hål, eller nått. Måste bara säga att dom fan inte är försiktig eller, dom river,sliter och skrapar sönder käften på en.
OCH VET NI?! Dom sa ingenting om min piercing! Åh va sköööööönt. Det enda som dom sa var typ "om du är rädd för att sprutan ska göra ont så känns det säkert ungefär som när du tog din fina pärla som du har i munnen" (vilket det absolut inte gjorde som att det inte känns nånting att pierca tungan)


Idag är det fredag och jag njuuuuuuter. Har inga speciella planer vilket är grymt skönt.
Idag spelade vi även in några till scener till våran deckare. Den här gången var vi i kyrkan och spelade in en begravning. Som att Hampus inte var där fick jag vara Alex, och Nina var prästen. Hon kunde verkligen det där med att predika hon! Haha.

Jag har knäppt lite kort under dagen, och Jonas knäppte några stycken under tiden vi höll på i kyrkan.






Och några ifrån filmningen:




Kommentarer
Postat av: frida

Prellen Nina!! haha så sött

2010-05-28 @ 16:14:59
URL: http://fridala.blogg.se/
Postat av: frida

Prellen Nina!! haha så sött

2010-05-28 @ 16:15:59
URL: http://fridala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0