Dag 04 – Mina mål/drömmar/önskningar

Detta är ett ganska svårt ämne. Jag har ingen speciell dröm när det gäller yrket än, eller ja, att man ska tjäna bra är ju ganska självklart. Men annars så är det väl att leva lyckligt, hälsosamt och bra hela livet. Hitta den rätte för falken och få små knattar. Kanske gifta mig och köpa en drömvilla vid havet. Resa väldigt mycket och göra allt man måste göra innan man dör. 

En stor önskning är såklart att jag och mina nära och kära ska få leva frisk hela livet. Dock är det rätt mycket begärt som att var och varannan får reda på att dom har cancer, blod och kärl sjukdomar, ms, diabetes osv. 
Men drömma kan man ju allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0