Dag 06 – Typ av killar jag faller för.

Wopsi. Har nog ingen speciell genre alltså, men dom få jag har fullit för är inte ett dugg lik varandra. Så jag vet inte riktigt vad det är som gör det så magically. Dock kan jag iallafall säga att jag otroligt sällan faller för badguys sorten, är inte tillräckligt cool för det, det bah går inte

Näe. Men ja, jag faller väl för killar som är romantiska. Rolig. Omtänksam. Mörkhårig (spelar egentligen ingen roll men om jag VERKLIGEN måste välja så). Bruna eller blå ögon. Lång. 

♥Några plus♥: om han har snygg stil, eller fint smile, eller om hans nyckelben syns (ååh det är ju så FIIINT!),  eller om han är starkare än mig, eller om han inte är jätteutseendefixerad,  elle om han är spontan, eller social, om han kanske spelar nått instument, eller kanske sjunger, och om han har lockigt hår. Det är nog allt.

(maila om du känner dih skitträffad)

Kommentarer
Postat av: seth

tror du precis beskrev Seth Cohen!

2011-02-27 @ 22:52:28
Postat av: Moster

Tycker det låter som charmo..

2011-02-28 @ 12:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0