baby

Nu är det äntligen över. Nu kan man bara ta det lugnt och tänka på nyår. Även fast jag inte vet vad jag ska göra än. Men det ordnar sig nog, hoppas jag. Jag skulle typ vara med Agnes, men jag tror inte de blir ;o. Vi har ingenstans att vara. Anna ska till fjällen, de vet jag iaf. Men sen vet jag inte vad alla andra ska göra. Det här är sista torsdagen i år 2008. Rätt coolt faktiskt. Man kanske ska ta vara på de, och resten av helgen.
Gårdagen blev väl bra. Men visst hade den kunna varit bättre också. Vi åkte först till mormor, lämnade deras julklappar, åkte till mina kusiner (åt) och sen åkte jag hem. Var hemma en stund, sen åkte jag till mina andra kusiner, och gav deras julklappar. Tyvärr orkar inte jag skriva vad jag fick, men jag blev nöjd iaf.

gamla goda tider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0