begging for me

Jo, jag kör igång igen. Även om jag vet att jag klarar mig bra utan att blogga. Meeen, i brist på annat så.. Aja, under den här tiden så har det inte hänt så mycket. Eller, inget roligt iaf. Så den senaste veckan är inget vi behöver prata om.
Jullov nu. Jag fick mina första betyg idag. Jesus vad dålig jag är :o Jag måste ju vara bland om dom dummaste som finns. Så det är ingen idé att ni frågar om mina betyg, jag säger ingenting!
Hohooo, jag har inget att skriva. Elleer ah, jag ska till mina kusiner på jul, som jag inte har träffat på över ett år. Känns bra... Jo verkligen! Och sedan på nyår, ska jag nog va med Agnes och älskling. Känns bra... Jo verkligen! :D:D:D:D

Julbalen

Kommentarer
Postat av: KUZMIN!

Stina knutsson på högerflanken där hade schyssta dancemoves!

2008-12-19 @ 21:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0