i was a dreamer

Jag orkar fan inte blogga. Men på nått sätt känner jag mig tvingad att skriva ett inlägg varje dag ändå. Även om jag inte har nånting att skriva? Tänk att jag släpa mig ur sängen, trots min jävla otroliga värk, och skrev dehär.. Haha, de är ju skrattretande.
Jag har som sagt inte ett skit att skriva om dagen. Har varit med Anna, plugga lite, läst lite.... Tjjaaaa, de är väl de. Äsch, vafan, jag tror jag ska lägga ner dehär ett tag nu. Tills jag får nånting vettigt att skriva.

världens finaste unge

Kommentarer
Postat av: Anonym

ELIN! Lägg inte ner?! Nu när jag upptagit mitt bloggande får inte du lägga av :( Du är ju min bloggförebild!! <3

2008-12-15 @ 22:07:57
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0