i'm so lucky lucky

Det var ett tag sen nu. Men jag sa att jag kanske inte skulle skriva på hela helgen, så jag behöver inte ha ångest över de. Men tja, ni kanske vill höra om min helg?
Fredag:
Skoldagen kan dra åt helvete. Jag gick bara runt i min lilla egna värld och väntade på att mamma skulle ringa. Hade ångest och en och annan tår rann. Men efter skolan åkte jag till syrran. Vi såg på film A Walk To Remember. En ny favorit film kan jag säga! Fyfan vad sorglig sen var. Precis en sån film som jag älskar. Aja, vi gick på bio senare mot kvällen. Twilight. Jag hade förväntat mig att den skulle vara bra, men den var bättre än bäst. Efter bion åkte vi hem och pysslade på med allt möjligt.
Lördag:
Klev upp halv åtta som att vi skulle på danstävling. Vi var där vid nio. Egentligen skulle jag och Moa jobba, men vi smög oss upp på lektaren och tittade på hela tävlingen istället. Ett rätt smart sätt att komma in gratis måste jag säga. Vi var där ända till klockan fem. Då åkte jag och Moa till Markus. Där var vi ett bra tag, sedan kom Moas faster och hämtade oss. Vi åkte på nån humorgrej där Moas pappa var med, och det var även julbord. Men jag var inte hungrig. Där blev vi ett bra tag, vi kom hem vid halv tolv. Jag var så Jäääääävla trött, så jag la mig i Moas säng och somnade på en gång.
Söndag:
Vi vaknade vid elva, jag tog fram SO boken och började läsa lite, bara för att jag känner mig tvingad att få G på provet på tisdag. Jag orkar inte ett omprov till. Sedan åkte vi iväg till staden, tog en Chai Latte och sedan gick vi och tränade. Tränade inte så värst länge, dansen satt rätt bra. Efter de kom Moas pappa och hämtade oss, sedan åkte vi på kina. När vi ätit så åkte vi hem till Moa, sen kom mamma och hämtade mig där.
Mjaaa, de var väl de jag hade gjort. Och om ni inte fattade de, så låg min mamma akut på sjukhus i fredags. Eller hon åkte in på torsdagkväll. Meeen hon är hemma nu, som tur är.

hallå beauti!
BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0