jag älskar den känslan

Gårdagen blev lyckad. Som ni redan vet så började de med ett besök på stan/birsta. Fast, helt lyckad blev den inte. Det blev lite tjoffs när jag kom hem. Men jag gick ut en stund, fick ut allt, och de blev bra igen =D Efter de gick jag till älskling. Åhå va goos de var! Jag var där till typ tio, då gick jag Ischbell. Michelle var också där. Dom hade hyrt film, Camp Rock. Jag hade redan sett den, men de gick att de den en gång till.
Idag måste jag hjälpa till med allting här hemma. Kul va? Jo jag vet, du är avis! Sedan kanske de blir Michelle, vi får se :)

Jag saknar min pärla!

Kommentarer
Postat av: boro

saknar min butterflyyy

2008-12-21 @ 21:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0