stunder av stillhet, stunder av lycka

Jag vet inte hur jag ska göra med det där dakboksskrivgandet. Jag vill, men orkar inte. Det krävs ju mer än vilja för att få någonting gjort.
Idag skulle vi ha haft de där engelska grejen. Men såklart så fick inte jag göra idag. Utan jag ska göra antingen på onsdag eller på fredag. Jag som ville få de där gjort.. Den här veckan är as skön. Det är inga prov eller nånting. Fast nästa vecka har vi fysik prov ( :| ) och so prov. Jag kommer nog få IG på båda. Like Always
Nu idag ska jag på birsta med mamma och Anna. Jag ska titta på en klänning till julbalen. Men jag vet inte om jag köper den nu. Vi får se :)
Nu ska jag göra mat, men vad de blir det vet jag inte än, jag läju skriva imorgon.

Alltid Lika Snygg
BESO - elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0