this is me

Nu sitter jag här och håller på att frysa ihjäl. Dagen kan inget annat än dra åt helvete. Den började dåligt, fortsatte att vara dålig, och slutade dåligt. Eller den har ju egentligen inte slutat än, men nästan. Det finns väl kanske något som är bra med dagen, vi fick sluta två och jag fick gå tidigare ifrån julmarknaden. Och justde, jag Anna och Angelica kommer vara med i tidningen imorgon, Dagbladet! Dom knäppte kort på oss när vi stog och höll på och sälja, jag är så duktig!
Imorgon ska jag till syrran, och jag kommer vara där hela helgen! Så j-ä-v-l-a skönt att komma ifrån idioterna här. På lördag är det tävling, och JAG SKA INTE TÄVLA! 8) Så, jag kanske skriver nånting imorgon, jag får se. Men annars, ha en bra helg. Det ska iaf jag ha.

No more hiding how I wanna be, this is me.
BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0