a moment like this

Det blev aldrig så att jag var med Albin igår. Det är så mycket med skolan och allt. Ig barnet vettu.
Jag hade kemi prov idag. Jag säger ingenting om hur det gick. För jag vet inte riktigt själv faktiskt. Jag har omprov i fysik nu på onsdag också. Planerar på att vara sjuk då.
Jag måste bara få tala om hur mycket jag hatar Lena Strand. Asså hon måste hata mig och Anna. För vi är ju så "fnissiga" och "pratiga" hela tiden. Men vi har faktiskt lagt ner de nu. Men så fort vi pratar lite grann, så hetsar hon upp sig och frågar vafan vi pratar om, och lägger en komentar som "det blir mycket att skirva om i utvecklingssamtalpapperna". Men det som jag vill komma till är, att när det är någon annan som pratar eller skrattar x100 så mycket som vi brukar, så frågar hon bara lite snällt vad dom skrattar åt.
Aja, nu ska jag inte prata om henne, för då blir hela min kväll förstörd. Jag ska nog vara med Albin idag istället. För jag har typ fullt upp hela veckan sedan,förutom onsdag. Vill ni höra? Aah okej då..
Tisdag: Träning
Onsdag: ?
Torsdag: ANNABORO
Fredag: Stan med Agnesia!
Lördag-Söndag: Övernattning med konfan

Näää men nu ska jag nog äta nånting, och sedan ta en titt på fysikboken. Inte i, utan på.

Anna Boro's mästerverk....

BESO - elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0