allting handlar inte bara om dig

" Om man inte passar in någonstans, hör man lixom hemma överallt "
-
Igår fick älskling sin present. Deeeeeeeeeeet var inte så pinsamt, bara lite.. T Y P :)
Dagen har varit skön faktiskt. Började med mentorstid, biologi, hål på spanskan och lunch efter de. Började 12.10 med engelska, såg på film hela lektionen, och även på svenska lekionen. Sen var det bara profiltid kvar. Och då var det bara att sitta och lala på lite med smycken. Tjaaa, som sagt.. Skön dag! :) Vem vet, tänk om hela den här dagen blir bra?
Jag ska nog hitta på nånting med IsabelleN ikväll. Det var såhäääääääääääääääär länge sen jag umgicks med henne. Det finns en hel del som ska sägas =D Men jag ska ta och städa rummet nu, för vi ska nog vara här. Och sedan ska jag nog börja lite med engelska grejen som är tills på måndag. Okej, jag tar tillbaka de där med att hela dagen skulle bli bra....

min agnes <3
BESO - elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskliiinnnnng, just nu hatar jag dig för att du la upp den där bilden! :( hoho<3

2008-11-29 @ 00:34:50
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0