and she flies to a place where she's loved

hejsan
Igår var jag med ääääälskling.  Det var typ gooos. Vi gjorde typ ingenting, såg bara på tv och myyyyyste =D
Idag var vi i skogen på fm. Det var bland om de tråkigaste  jag gjort, men jag kunde ju va med Casper så det gick ändå :). Och Ethny ska vara sjuk imorrn också :( Så henne träffar jag inte nå mer, och imorgon är sista dagen jag träffar Casper :'( Jag får sno ett kort på han eller nånting, och sätta upp på väggen =D Pheddo eliinnnn
Nuuu idag ska jag kanske till Michelle en sväng,i don't know än. Men ni kan ju alltid höra av er
Som alltid, 0768302047

MIN CASPER. AJFwkeutyiqrjf bsiuwr han är så jävla gullig :') Aah som sagt, jag måste sno ett kort på han imorgon..

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0