boy, what i see is paradise!

Jo jag hade HK prov idag. Jag orkade inte plugga ett skit igår, så ni kan ju räkna ut själv hur de gick. Jag vet, man måste plugga mycket till HK prov nu för man har det inte i nian. Men jag har väl annat att tänka på än att lära mig vilka näringsämnen som är viktigt och varför. AJA
Skolan tar livet av mig. Det står mig upp i halsen, jag har inte tid med något annat än skolan. Visst är de hemskt? Det är prov,uppsatser,diagnoser osv. Jag önskar att jag bara kunde åka bort i en månad nu. Åka bort ifrån allt och alla idioter. Jag ska fan prata med pappa, och sedan be till gud att han går med på att ta med sin dotter till Grekland i en månad, eller varför inte Hawaii?
Jag Anna och Amanda vad ute och åkte lite pulka idag också. Första gången för den här vintern! Fast det blev inte så mycket åkande, utan vi la oss i snön och tittade på stjärnorna istället. Och vi såg faktiskt stjänfall, och ja, självklart önskade jag mig nånting. Och nej, ni får inte veta vad:D
Suck, ajja nu ska jag ta matteboken och räkna några tal. Som att jag ligger en hel del efter. DU SER JU, mitt liv handlar om skolan. D Ö
Eller just de, jag har ju träning idag! YES, fan i helvete va bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0