but you changed my world with just one kiss

heyyou
Igår var det söndag. Jag hatar söndagar. För dom är alltid så jävla tråkig. Och just därför bestämde jag och Anna att vi skulle åka till birsta och spendera den tråkiga söndagen där. Vi gick runt där i några timmar, tills dom stängde. Då gick vi till birsta bussen, och åkte till navet. Sen fick vi sitta där i 45 minuter innan 42;an kom. Så jag kom hem typ vid halv nio.
Idag var det första dagen på andra praoveckan. Vi skulle egentligen praoa på åkarvägensdagis, men det blev åsta istället. Och de är inget jag går och surar över, för jag har nämligen blivit kär i två ungar. Jag har nog aldrig i hela mitt liv sett nå så jävla sött. Ethny och Casper <3 Jag är på den avdelningen där dom minsta barnen är. Linden heter den, Anna är på lönnen, där typ mellan barnen är och Olina är på eken, och som ni säkert fattar så är dom största barnen där. Aja skitsamma.. Jag vet inte hur jag ska kunna skiljas ifrån Ethny och Casper på fredag. Jag får typ söka upp dom efteråt (aa) Aaaaja, jag ska vara glad att det bara är måndag än så länge. Så jag hinner ju typ gosa med dom. OCH DET BÄSTA ÄR ATT INGEN AV DOM SNORAR!!!!!!!! hata snorungar:s

devil

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0