ffffffffffffffffffffffffffuck it

jag ska sluta säga hej i varje blogginlägg nu, för jag orkar inte och sen finns de inte så många olika sätt att säga hej på heller.. tråkgit att ta samma ;o hahaha..
Jo, igår hade jag träning. Det måste vara de bästa som finns, att dansa alltså? Jesus vad glad jag blir så fort jag kommer ut på dansgolvet. Det är som att komma till himmlen, jag lovar. Japp japp.
Jag hatar onsdagar. Dom går så jävla sakta, och de är bara lååååånga och tråkiga lektioner. Sen har vi konfagrej direkt efter skolan i en timme. Och det är ju inget jag verkligen vill heller. Men jag konfimerar väl mig för ett skäl, som alla andra. " Man får presenter". Hehehe
Jag har omprov i so imorgon. Så jag tror att jag måste ta och börja kolla lite på de. Fast jag har ju facit, men inga frågor. Så det är bara att komma ihåg svaren eftersom. Men jag har ett fiskminne, så det är inte så lätt.. Men det ska nog ordna sig, hoppas vi :) Kimberly sover här inatt också, alltid lika roligt med sällskap i sängen =D Haha, missförstå inte de där...

favorit

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0