here she go again

"Killar glömmer
men förlåter aldrig.


Tjejer förlåter
men glömmer aldrig."


Är det så? Ni kan inte fatta hur mycket jag här tänkt på den här lilla texten. Helt sann kan den ju inte va? Jag förlåter inte hela tiden, och jag kan glömma. Men i de stora hela så är den nog sann ändå. Och på så sätt borde det vara bättre att vara kille? Det måste ju vara skönare att bara skita i att förlåta och sedan glömma allt, istället för att förlåta, men sedan går man och tänker på det ändå. Aja, whatever...

Min dag har varit helt okej. Jag och Agnesia gick på stan. Det blev lite inköpt, presenter för det mesta. JESUS vad jag är generös, jag köper mer till andra än till mig själv. På slutet sprang vi runt i hela stan och letade efter ett ställe där man kunde ta hål i örona. Men inte en jävel kunde. Agnes kom nämligen på att hon ville ta hål där uppe du vet? Men då gick vi och frågade på sax&kam. Och där kunde dom, tack och lov. OCH JUST DE, de var så fult. Jag och Agnes såg HanaPee på stan!!!!!!!! Så vi låtsades stå och titta på några tröjor brevid henne. Haha, jag tror hon märkte att vi stog och rå stirra på na..
Jag tror det blir så att jag sover hos mina kusiner inatt. Som att jag ska till kyrkan imorgon, tidigt med konfan. Så, ni får smsa, och hoppas på att det blir en lördag värld att slösa ifrån mitt liv.

Kiss me
BESO - elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

underbar dag :D mamma o pappa blev faktist inte så sura alls, fast höjdpunkten var nog ändå hanapee :') JAG ÄLSAKR DIG MIN VÄN! <3

2008-11-21 @ 18:20:55
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0