i don't understand it

hajlå
Jo.. Jag vet vad jag sa igår, och jag ska verkligen ta tag i de.. Eller jag ska försöka. Be min bror att fixa nån grej så man inte kommer in på datorn. Allt för att få bra betyg, tja de låter så ;)
Men det är nämligen så att jag har två omprov att göra. So och fysik. Mina svagpunkter... Så so omprovet är på torsdag, och fysiken är nästa onsdag, om jag fattat rätt? Så det blir att hård plugga till so;n, så jag klarar det, annars får jag inge betyg i de till julen. För jag har haft ig på mer än halva proven vi har haft i so. Saaaatte...
Men fysiken vet jag inte riktigt hur det är.. Men det är väl bäst att jag klarar det omprovet också. Antar jag?
Tjjapapapapakapkppo, idag är det träning!! wihoo.. Det ända roliga som händer på mina veckor.. Och iövermorgon har jag och Anna musik läxa. Guud så roligt det kommer bli :), verkligen
Men.. Jag har faktiskt tänkt att plugga lite nu. För hela kvällen går åt att träna. Haha, de kanske är så? Elin Falk har blivit pluggis?.. Man kan ju alltid hoppas

Och just nu vill jag bara ha sommar!

BESO - elin

Kommentarer
Postat av: matilda persson

eajlin faelk, min stjärna

2008-11-12 @ 20:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0