i got to be strong

Dagen har varit bättre idag. Jag fick ju prata ut med Therese igår. Vilken var skönt, och väldigt behövligt.
Jag vaknade med världens träningsvärk. Jag tror inte att jag kommer överleva, så hemskt är det. Jag kan inte gå neråt i trappor. Jag får lixom ta ett steg i taget. Som ett litet barn du vet? Aja, jag och Therese fick skjuts med Hanna till skolan. Skönt och slippa gå! Dagen har varit som vanligt. Tråkig och långsam. Jag skulle egentligen ha fysik prov idag också, men Henrik var inte där idag så det blir imorgon på ttf;n istället.
Fick tillbaka so omprovet idag också. 23/33, vilket var G. Eller man kan bara få G på omprov även om man har alla rätt.. Som ni kanske vet så har jag ju konfa grejs efter skolan på onsdagar. Och idag pratade vi om att det skulle vara som en föreställning för 6 åringar om två veckor ungefär. Och det var tre stycken som skulle offra sig i våra grupp. Och vilka offrade sig då? Jo, Angelica Persson, Anna Borg och Elin Falk! Den du, nu jävlar ska jag spela Jesus inför småbarn. WIHO!

African Queen

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0