i know you said "why can't you just get over it?"

Nu sitter jag här ny duschad och fräsch. Måste ju vara clean när man ska till syrran 8). Jag tar 20.20 bussen till henne. Eller ja, till mamma. För när jag kommer fram ska vi hämta henne om ungefär en timme. Och jag vet inte vad jag ska göra i 3 och en halv timme.. Jag får väl roa mig med datorn eller helt enkelt, plugga.
Jag har inget att skriva om dagen. Bara att jag går och stör mig på den där jävla phittan dag ut och dag in. JESUS vad hon kan få mig att bli irreterad. Skön att slippa na, iaf för en helg.
Imorgon blir det som en tjejkväll =D. Jag Isabelle Isabelle och AnnaO ska hem till Isabelle och ha myysigt! Det kommer bli kul, jag saknar att umgås med dom.
http://www.documentingreality.com/forum/f10/some-emo-girl-needs-serious-help-11192/
F Y F A N!

hellre olycklig av sanningen, än lycklig av en lögn.

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0