i will be right here

Nu sitter jag hos Therese. Hon duschar.. Det blir så att jag sover här, för hon ville inte sova ensam i sitt lilla gulliga hus. Fast egentligen är nog anledningen att vi har jagat upp varann. Det enda vi har pratat om är spöken. Eller andar kanske man säger. Men iaf, vi har berättat några historier var.. Tyvärr orkar jag inte skriva någon av dom här.
Vi tog en promenad förut också, och hämtade mina grejjor. Och det var efter ungefär halva vägen som jag var tvingad att stanna upp och andas, för de var då jag upptäckte att min käft går jävligt mycket.. Och jag pratar om så jävla meningslösa saker. Som hur det var för min pappa när han och hans kompisar bråkade, vad mamma har upplevt på hennes jobb osv.. Roligt att veta va? Njäääeee.. Stackars Therese!
Nu ska jag försöka få in lite fysik, W I H O !

BESO - elin

Kommentarer
Postat av: Therese the wonderwoman

DET VAR ROLIGT ATT VETA! och dessutom så gick båda våra munnar i varandra, ibland måste man babbla av sig! Eller hur? ;) <3

2008-11-25 @ 15:48:22
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0