i wish i could

Halloj
Mmmh, jag vet. Klockan är 08.17 och jag vaknade för ungefär en halvtimme sen. Jag kan inte sova. Det är snorungarna på dagis som har smittat mig. Jag är förkyd,ont i halsen och har nästan feber. Men de hindrar inte mig ifrån att åka till Linus idag, nej nej :D Jag funderar på om jag ska be mamma köpa ett cigg paket åt han också, så blir lite mer roligt :] Hihi, vet ni? (aa) Som den lilla poet jag är ( eller inte ) , så har jag skrivigt en rimm dikt om kondomerna till Linus ;D Men jag orkar inte hämta papperet så jag kan inte skriva den här.. Tyvärr :)
Men nu ska jag lägga mig i soffan och mysa lite med Emma. Sen så tänkte jag ta mig ett bad, och efter de kan jag titta ifall om Anna har vaknat. För hon har nämligen sovit hos mig inatt.. Och som att jag inte har nånting annat för mig så kan jag skriva vad vi gjorde igår =)
Jag gick hon mötte henne vid... kanske halv åtta tiden. Och vilken timeing (stavning), precis när jag svängde ut vid bron så kommer Anton Lyxell :) Så jag gick med han en bit, och pratade om typ ingenting (a) Han skulle svänga av vid gårn, och jag fortfatte mot bruket. Jag mötte Anna ungefär vid Emma, sen gick vi hem till mig. Sen gick vi på ICA och köpte chips, sen var vi ute lite och pratade med Victor och Hampus. Vi gick in vid halv elva, elva. afbawjrwrlektny AAaah de var väl ungefär de som vi hade gjort.
Näe, men nu ska jag bada :) Och smsa, för jag kommer ha tråkigt ända fram till 18.00 =oo

min casper

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0