it's true

Det var så jävla skönt att få åka till syrran för en gångs skull. Ni kan inte fatta vilken lycka jag kände när jag klev av bussen och började gå in på vägen mot de underbara huset. Det finns ingen som kan få mig att må så bra som hon kan, hon är så jävla otrolig.
Imorse klev vi upp vid åtta, åt och fixade oss lite. Eller nä, vi såg på film istället, och for till stan som två lodisar. Moa solade inte, hon köpte tights istället. Och jag hittade världens finaste klänning. Men jag använder aldrig de, men jag tänkte att jag kanske kunde ha den på jul, eller nått. Vi tog 11.15 bussen hem, och jag hoppas av hos Camilla och dom. Som att Liam fyller 2 år idag! Grattis påre sötnos. Av mig fick han kläder. Som alla dom där barnen får av mig..
Idag ska jag som sagt vara med Isabelle Isabelle och AnnaO. JESUS så skönt det ska bli att få vara borta en natt till. Just nu skulle jag kunna sova ute, bara för att få komma bort.

det finns ingen som har få bra vänner som jag, tack

BESO - elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0