just understand

Igår gick jag på bio med Anna som sagt. Men först gick vi på Wayne's Coffee och köpte en Chai Latte var. Det var första gången jag drack det. Men det var faktiskt gott ( som alla säger att det är ) det smakade typ lite glögg, men ändå inte. Äh, ni för smaka, jag suger på att förklara.
Det blev inte Saw 5 för mig och Anna. Det blev sex drive istället. Filmen var väl inte as bra, men de gick. ( helt okej kill-skådespelare (aaaa) ) Ajaa, mamma kom och hämtade oss efter. Så slapp vi ta 23.15 bussen hem, skönt.
Idag ska jag på stan med Agnes. Men jag vet inte riktigt när jag ska åka in. Det blir väl kanske vid 12-13 nån gång. Meeeen nu ska jag väcka Anna, sen ska vi nog fika :)
Det är bara fredag idag, det känns som lördag =D

Kan någon ge mig tillbaka den här kvällen?

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0