make it mine

Gårdagen blev lugn. Jag och Isabelle var ute och gick en stund, sen gick vi hem till henne. Vi åt lite, såg på tv. Sen somnade jag på en gång. Klockan var kanske, tolv?
Jag vaknade vid tio, låg i sängen till tolv. Vi fikade, gick sedan och la oss i sängen igen. Sedan ringde jag mamma som kom och hämtade mig efter en halvtimme kanske. När jag kom hem hoppade jag in i duschen, och nu sitter jag här.
Idag ska jag till Sidsjön. Jag ska umgås med Johanna och Matilda. Det var ett tag sen.. Jag vet inte riktigt vad det blir ikväll, vi får väl se. Ni kan ju höra av er? FAN jag måste städa rummet också, bajzzjzjzjzjzj

Johanna Elin Matilda
BESO - elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

amen fyfan, vilken bild :o

2008-11-30 @ 20:41:44
URL: http://jhnaprsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0