om du lämnade mig nu

Jag vet inte hur jag ska göra nu. Henrik, fysik läraren, säger att jag måste göra fysik provet imorgon på ttf;en, samtidigt som HG, idrotts läraren, säger att jag måste ha bad. Vad väljer man? Jag tror faktiskt att det blir bad, som att jag inte kan fysik provet. Och jag orkar inte heller.
Idag är det ingen vanlig dag, för det är min älsklings födelsedag. GRATTIS BABE<3<33<3<3<3<3<3<3<3<333
Jag och syrran gick på stan efter skolan. Jag köpte julklappar iiiigen. Och nu har jag bara tre stycken kvar faktiskt. SKÖNT. Jag gjorde av med 600 hundra spänn :(:(:(:(:(:(:(:(:( Förjävligt..
Vetni, just nu sitter min bror i en stol, och tattuerar sig. HUR COOLT ÄR INTE DE? ;O Jag lider med han. Men lixom, de kommer säkert bli snyggt också. Han ska ha en sån där japansk drake (?). Jag vet inte vad de är, men de låter snyggt på nått vis, he he

en bild sen 2 augusti. guud vad jag saknar
BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0