so sweet so beautiful

tttttttttttjena
I fredags
var jag som sagt med Anna. Och vi var ute till typ halv tolv, sen kom Alexander och hämtade oss. Sen typ satt vi och prata en stund, sen såg vi på tv. Och då somande jag, Anna väckte mig vid typ två, sen gick vi och la oss.
I lörsdags/igår så åkte jag och anna på stan. Jag köpte en present till Liam och Albin. Sen köpte jag lite grejs själv också. Vi tog 17.15 bussen hem. Då hoppade jag av hos Camilla. För dom skulle ha nån grejsfest där. Så jag var där en liten stund, sen åkte vi och hämtade upp Anna. För hon sov hos mig inatt. När vi kom hem hit så städade vi lite. Sen kom Joel och Sebbe. Vi var här till typ tolv. Sen gick vi till Joel. Och där var vi till typ ett. Sen gick jag och Anna hem.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det lä ju bli så att jag hittar på nånting med Anna idag också. Vi får se =)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0