so sweet

Jag funderade nyss på om jag skulle börja skriva dagbok. Men sen kom jag på att jag skriver väl blogg istället för dagbok? Det är ju typ samma sak. Fast ah, man kan ju skriva mer privata saker i en dagbok.. Men aah skitsamma, vi får se hur det blir med de :) Guud vad intresant(stavning) för er att veta de, därför kan de vara lika intresant att veta hur jag kommer gö av den saken också, jag hör av mig om de!
Igår hade jag och Matilda svårt att komma på vad vi skulle göra, men till slut kom vi på att vi kunde ut och åka madrass. Det gick inge bra, eller det gick inge bra när jag skulle ge oss fart. För då snurra vi runt så vi åkte baklänges i 5 sekunder sen tog det tvärstopp och vi flög ett antal meter. Men de var kul ändå, faktiskt :)
Sen gick vi in och såg på King Kong. Men vi började se ifrån hälften (?) så jag såg inte hela filmen. Men slutet dör man ju i, JESUS vad sorgligt de är! Efter de gick vi och la oss i sängen och pratade, men jag somnade nog på en gång, för jag har inget minne av att Matilda pratade med mig, så aah.
vi gick ner till julskyltingen vid ett ungefär. Matilda skulle stå där och sälja remmar med sitt innebandy lag. Och såklart, så snäll som jag är, hjälpte jag henne :') Vi stog bara i en halvtimme, sen kom några andra och tog över. Vi gick och fikade också, Matilda betalade (a). Sen efter ed gick jag och mötte mamma och c.o, och Matilda åkte hem.
Nu ska jag skriva klart engelskan tills imorgon, ( vi ska stå inför klassen och prata om nånting i 3 minuter på engelska ) sen ska jag nog se nptt avsnitt av Andra Avenyn :)

Det spelar ingen roll vad som händer
Du kommer alltid vara min bästa
Det spelar ingen roll vad du än gör
Jag kommer alltid finnas för dig
Det spelar ingen roll vart du är
Jag kommer alltid vaka över dig
Det finns inte nått som
MIN BÄSTA VÄN, Anna Borg
BESO - elin

Kommentarer
Postat av: annnnnananaaborg

jag älskar dig mer än ord kan beskriva.



dy er mi beeezttyy!

2008-12-01 @ 21:38:27
URL: http://aanab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0