some people wait a life time

Nu har det gått en helg till. Jag fattar inte hur tiden kan gå så snabbt. Det är fan snart jul, och sen nyår. Nyår.. Ojojojoj säger jag bara. Det kommer bli något jag aldrig glömmer!
Den här helgen har varit helt okej. Igår var jag ju som sagt med mina brudar. Vi åt godis,chips och såg på film. Knäppte kort och pratade om allt möjligt. De behövdes verkligen en tjejkväll, det var lixom på tiden. Få ur sig allting, båda glädje och hat. SÅ-SKÖNT!
Idag blir det hårdplugga till kemiprovet imorgon. Sen måste jag skriva klart uppsatsen om praoplatsen också. Sen jag kanske vara med älskling, jag vet inte än.

jag saknar er

BESO - elin


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag saknar dig Elin, den söta flickan som är alldeles för underbar och så lätt att prata med!

2008-11-16 @ 15:40:04
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0