something new

Idag kommer jag till himmlen igen. TACK OCH LOV! Får komma bort ifrån verkligenheten för en timme. Det är värt mycket. Jag lovar, om jag fick så skulle jag kunna döda 2 personer nu, eller 3, kanske 4. Jag är så jävla less. Jag kan inte nämna nån eller nått som har med de att göra, för dom lär läsa de här.

Jo, som ni kanske märker så har jag inte haft nån bra dag. Och det lä ju sitta i ett tag. Eller iaf några dagar framåt. Om "du" bara inte hade öppnat käften, eller ah käften och käften, så hade JAG INTE VARIT PÅ DAMPFITTKUKHUMÖÖÖÖÖR! ååh dö!
Nu ska jag skriva av mig allting på en annan blogg, där i-n-g-e-n kan läsa. asjbftquwit

TACK FÖR ATT DU FINNS

BESO - elin


Kommentarer
Postat av: aaanabanana

pussss!

2008-11-18 @ 17:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0