the heart of a child

heeeejj
Jo som ni vet så var det söndag igår. Och som att man aldrig gör nånting av söndagar så följde jag med mamma på en promenad. En lång promenad. Vi gick nämligen 10 kilometer, en mil alltså! För vi gick till min mormor och morfar, och tillbaka. Den du, då var jag fanimig duktigt!
Det finns inget att säga om dagen, bara att vet var roligt att träffa vissa igen, vissa! jag och Isabelle gick hem till henne efter skolan. Vi skulle egentligen plugga, men vi slog på bratz och åt istället.. Och de gick minst lika bra det.
Nä, jag sa till mig själv förut att jag verkligen borde lägga ner datorn ett tag.. Men det är inte det lättaste när de gäller mig. För det märks verkligen på proven att jag sitter vid datorn för mycket, och pluggar för lite. Och just därför, ska jag inte sitta här nå mer ikväll. Det blir plugg hela kvällen, sen duschen. Tjing!

som sagt, man vet inte vad man har förren man minst de.

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0