the only one

Idag var det nån sån här innebandy dm grejs på skolan. Och nej, jag var inte med. Jag vill inte skämma ut mig ifrån hela skolan. Visst att jag är en svikare, men när de gäller fotboll, då lovar jag att jag är med :)
Dom som inte var med på dm skulle ha spökboll i brottarsalen. Men det var typ 40 killar, sen jag och Anna :) Så vi skippade de och tittade på dm istället. Våra tjejer vann, men killarna förlora. Men faktiskt, om våra tjejer skulle möta våra killar, så skulle tjejerna vinna. Det har alltid varit så, tjejerna har vunnit över killarna. Eller iaf i fotboll =D Och det är sån jävla skön känsla, när man klappar dom på axeln och säger att de var ett bra försök, och dom blänger tillbaka. Hoho
Efter skolan åkte jag och mamma in till stan. Jag skulle fixa en påskrift ifrån hemtex, men det blev lite mer också. Eller tjaaa, inte så mycket. Utan det blev underkläder
Nu är Kim och Kevin här. Så jag hade faktiskt tänkt att vara social med dom. Och imorgon är det helg! Syrran kommer hem ifrån Stockholm då också. Så jag åker till mamma, och sedan åker vi och hämtar henne vid tio. Jag sover där. Sen på lördag fyller Liam år, så då ska jag väl dit. Sen vet jag inte vad som händer?


Hehe ursäkta bilden-- Guuuud vad jag saknar de här!

BESO - elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0