think twice

yaaheja
Andra dagen på dagis. Det som kanske är tråkigt med dagiset är att alla dagar ser likadana ut. Dom äter frukost,går ut, äter lunch, sover, leker och sen ska dom hem typ. Men jag tror att det var imorgon vi skulle ut, eller så vare på torsdag. Men de ska fan inte bli kul de heller. Jag kommer typ frysa ihjäl.
Och sen kan jag bara inte låta bli Ethny och Casper. Jag har seriöst aldrig sett nå så jävla sööööött i hela mitt liv. Typ Casper kommer bli as snygg när han bli stor ( hehehehehe ) och Ethny är du världens ängel. Säger ingenting och sitter still. Gaaah kärlek (a)
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Eller jo, Anna ska nog sova här. Och sen har jag träning.

ingen är som du, du är egen. Och det är de som är så jävla bra med dig

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0