tokyo

haalelåjah
Igår sov som sagt Anna hos mig. Hon var här till kanske fyra. Och medans hon såg på film, så städade jag mitt rum. Inte så lite heller, utan jag storstädade faktiskt! Rensade allting och dammtorkade! Den du.
Jag fixade klart presenterna ( det blev ett ciggpaket och kondomer ) sen fixade jag mig själv. Så vid kvart i sex for vi härifrån.
Hos Linus så serverades det nå väldigt väl gjorda mackor, eller vad man ska kalla det, och öl till det. Jag är inte en öl drickare, men det gick ändå. Sen var det en massa annat också, som jag inte vet vad jag ska kalla det. Men iallafall, jag åkte hem med mormor och morfar vid kvart i tio tiden. Sen när jag kom hem så gick jag ut och träffade Therese och Anna. Det varade väl kanske nån timme, sne gick jag hem och la mig nästan på en gång. Men jag låg och tänkte på nå jävla påhittat skit som jag och Anna kom på i fredags. Nämligen att det är som äckliga virussmittade människor som är i bilar, och sedan bankar på rutar enda tills dom kommer ut. Sen jagar dom en, och äter upp en. Och jag tänkte på de så mycket igårkväll att jag drömde om det. Men jag orkar inte skriva drömmen här, för det var ne massa personer med i den som jag inte känner, och jag kan väl gissa på att jag var ute i öknen. Sen kan jag tala om att jag var alldeles kallsvettig när jag vaknade..
Meeen skitsamma :) Idag vet jag inte ett skit om vad jag ska göra. För det är ju söndag. Man hör ju bara på namnet hur trist det låter. Jag hatar söndagar, man hittar aldrig på nått, utan man sitter vara hemma framför datorn hela dagen.
Men jag ska nog ta mig ett bad, och kanske till och med spaá lite.. Vi får se hure blir. Men det skadar inte om ni hör av er idag!
0768302047

mjau

BESO - elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag jobbar på det elin, haha ;) men det enda jag får ur mig är en massa skit, och det är inte roligt att läsa ;p

2008-11-10 @ 16:39:23
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0