you are mine

Träningsvärken är knappast bättre idag, men jag kan inte säga att det är sämre heller.
Jag tror att det här var den segaste torsdagen på länge. Jag vet att jag säger det ofta, men nu menar jag det verkligen! JESUS vad fel jag har tagit på tiden hela dagen. När vi hade lunch trodde jag att dagen var slut, tex.
Jag hade utvecklingssamtal idag. Det stog lika på alla papper: Elin är en begåvad tjej. Men hon vågar bara inte visa det. Räck upp handen mer, delta i diskutioner. Pratar väldigt mycket med Anna. Du kan nå VG väldigt lätt, bara du orkar lägga ner tid på att plugga... Inga IG-varningar! Wiho. Jag trodde att jag skulle få i fysik, men icke. Henrik kan vara bra han också.
Vi är ledig imorgon! Fredag. Och då ska jag gå på stan med Agnesia. Läääääänge sen jag hittade på nånting med henne.. Men idag så ska jag och Anna åka in till stan och gå på bio. Saw 5 blir det. Jag vet, folk säger att den är dålig. Men som att jag har följt alla filmer, och kan se dom om och om igen. Så bara måste jag se den. Ni får väl höra hur den var imorgon, om ni inte redan har sett den alltså :)

gómorgon sötnos

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0